Rozhovor s paní ředitelkou

21.02.2010 18:29

Baví vás být paní učitelka, ale i ředitelka ?

„Je to práce zajímavá a náročná na čas.“

 

Jste spokojená se známkami naší třídy?

"Známky mě nezajímají zajímají mě znalostí žáků. V naší třídě je hodně nadaných žáků, ale i ti, které učení bolí. Jsem ráda, že převažuje skupina šikovných dětí. Lépe se mi učí."

 

Těšíte se na poletní prázdniny ?

"Protože jsem zároveň učitelkou i ředitelkou prázdniny nemám. Budu pracovat."

 

Myslíte si že jsou žáci zdvořilí ?

"Děti jsou většinou hodné a velmi přizpůsobivé. Mají smysl pro dobro. Chovají se podle toho, jaké příklady kolem sebe vidí. Když dbám na slušnost a zdvořilost jsou takové. Žáci jsou zdvořilí i nezdvořilí, někdy si své chování neuvědomují, někdy ho neumí změnit. Hodně záleží na prostředí, ve kterém vyrůstají" 

—————

Zpět


Kontakt

Super Noviny z páté třídy

ZŠ Cetkovice
Náves 91
679 38 Cetkovice