Vtipy

02.05.2010 10:55

 

 


PES

Svěřuje se pan Horáček sousedovi:

,, Náš pes honí všechny lidi na kole. Co mám dělat, aby toho nechal?“

,,Seberte mu kolo,“ radí soused.

 

ZVÍŘÁTKA

Paní učitelka se ptá dětí:

,,Kdo mi řekne nějaké zvířátko na Š?“

Přihlásí se Pepíček a říká: ,,Šnek!“

Paní učitelka:,,Dobře, Pepíčku. A kdo mi řekne nějaké zvířátko na D?“

Opět se hlásí Pepíček: ,,Dva šneci!“

Paní učitelka jen mávne rukou a ptá se dál: ,,A kdo mi děti řekne nějaké zvířátko na Ž?“

Pepíček vykřikne:,,Že by to byl zase šnek?!“

 

 

JŮLINKA

Linkový autobus zastaví na zástavce.

Lidi nastupují, kupují lístky a jako poslední nastoupí Jůlinka. Koukne na řidiče a říká: ,,Dobrý den, Jůlinka dneska dnes

neplatí.“

,,No jo, jasně, dneska neplatíš.“

Druhý den se totéž opakuje. I třetí den se to opakuje, jenže jednoho cestujícího to už naštve: ,,Co to má znamenat? Jak to, že ta

holka zase neplatí?“

Jůlinka sáhne do kapsy a říká: ,,Jůlinka neplatí, Jůlinka má průkazku!“

 

 

ZAPOMNĚLI

Toníček se vrací domů pozdě:

,,Kdes byl tak dlouho? A hlavně mi netvrď, že ve škole!“

,,Mami, ale byl jsem ve škole . Ale všichni odešli a mě zapomněli vzbudit.

—————

Zpět


Kontakt

Super Noviny z páté třídy

ZŠ Cetkovice
Náves 91
679 38 Cetkovice